Monday, May 24, 2010

Shah Alam..here we come!..

Tajuk cam p Paris gamaknya.. padahal Shah Alam jek.. eheh..
21st Mei 2010, Kami konvoi beramai2 ke Shah Alam untuk meraikan konvokesyen Dik Han. Alhamdulillah selepas 2thn + dia berjaya dpt Degree dan kami semua tumpang bangga..tahniah Han!..Kami menginap di Intekma Resort..Kami ambik apartment 3 bilik, 2 bilik air, siap hall ngan dapur..ok la.. overall marks aku bg 5/10..hazab. kunci pintunya/kad tak function..ngamuk2 adik aku nk bukak pintu .. ngan water hitter yg sewel..tetiba anak aku tgh mandi dia menjerit.. shower berasap!..fuh..panas..nasib baik tak melecur anak akuh..sblm atirah mandi aku dah ejas temp air tuh..tapikan tgn aku melecur.. malam sblm tido nak gosok gigi..tak pasan air paip sinki berasap, leka telek muka dan gigi kat cermin..eheh..uhuhu..nasib baik tak kena muka. emmm..aku terima sbgai kenangan la..baru panas donia..erkk....
Malam tu kami jalan2 carik makan ke Bagan Lalang, Sepang. Jauh tapi nasib baik mkn best..sblm balik ke tempat penginapan, Dik Han beria2 ajak ke ICT, Shah Alam. Memula jual mahal, ngantuk.. tapi bila dah smpai.. fuhh nasib baik pegi..kalu tak, nyesal ok.. cantikkk..

gambo ni hasil cilok dr 'seorg pembloger yg tak tegar'.. eheheh tlg jgn saman..

ngan dik han..


smpai kol 3 pagi kat sini baru bertolak balik.. semua dah ngantuk.. tapi kesian anak2 semua dah tido. puas kejutkan tapi tak leh nak buka mata.. tak dpt merayau jauh2 sgt maklumlah anak2 tido dlm kete..sian abg jaga anak sorang2... saya pun tetiba jek ngantuk kembali... nanti sambung citer konvo plak.. eheheh

No comments:

Post a Comment