Thursday, May 27, 2010

Convocation Day ..UiTM..

Hari Konvokesyen UiTM .. meriahnya. Dengan pengalaman 72 thn, mmg sgt well organized..teringat masa amik diploma dulu walau pun tak semeriah ini. Cuaca mendung dan hujan renyai.. tapi tetap meriah ngan parents yang tak berenti tersenyum menunggu anak2 dengan penuh rasa bangga..Mudah-mudahan kami juga berpeluang menikmati rasa bangga seperti ini dengan melihat kejayaan anak2.. Insya-Allah.. Aminnn..

Bukti kami semua tumpang seronok.. tgk.. semua meleret senyum..eheh

Dik Han sarat ngan bunga.. aku sarat ngan berbagai barang termasuk kipas.. sweater anak.. tersangkut semua kat h/bag..eheh

mana aku pandang nih.. tu ler kamera byk sgt..eheh

Dari UiTM kami terus ke SACC mall.. Memang aku tau body shop ada buat offer..kebetulan aku ada membership..dpt lagi +10% discount... aper lagi.. rembat la..
Lepas shopping baru teringat lapar..Alhamdulillah.. ada org yg murah hati belanja kami makan pizza hut hari tu.. terima kasih daun keladi.. ehehe
nampak tak iras2 muka gamba si 'bukan pemblog tegar' kat cermin tuh? alah.. dia bukan takat amik gambo mknn jek.. segala macam la yg diamiknya.. mujo gambo manager pizza tu tak kena snap.. eheheh.. jadik.. gambo ni mmg otomatik kompom aku cilok dr blognya.. aper guna ada 'sedara' seblog.. pinjam la gambo eh?.. eehehe..

Arissa yang seronok sgt hari tu.. kakak ngan abgnya mmg over seronok dah.. duduk pun tak mo ngan aku dah.. kalu mak ngah, pak ngah ada..mmg ngan diorg jek..smpai kete pun nak naik kete diorg.. tak per la. aman skit aku nak mkn .. eheheh.. Lepas kenyang.. kami terus balik ke Melaka.. Alhamdulillah..Seronok betul jalan ramai2 ni.. Insya-Allah, jika dimurahkan rezeki..akan ada lagi trip sebegini di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment