Thursday, July 15, 2010

Dulu..boleh la ala2 GeLiGa..skrg?..JeLaGa!..

Hari ni aku nak buat pengakuan 'BeraNi mati'..tak der tujuan riak apatah lagi nak beritau seluruh dunia aku mmg bodoh.. tapi post ni hanya sebagai satu tanda kenangan dan jugak peringatan utk diri aku sendiri..
Tak tau la nak gelak ke nak nangis skrg nih.. Huh!.. aku fail salah 1 dari 3 paper yang aku amik utk syarat pengesahan.. Eiii.. bodohkan? org lain boleh jek lulus..ada jugak yg fail tapi tak ramai la.. aku sgt down giler.. belajar dulu tak pernah skali pun aku kena repeat paper.. tetiba peksa ni kena repeat.. uhuahahaha.. nampak sgt byk urat aku dah putus.. nak menghafal dan mengingat tu dah kureng.. sedeyy mak tau.. Tu ler.. org lain p induksi dlu baru amik peksa.. aku konon nak ikut org..terbalik.. amik peksa sblm p induksi.. tak pe la kan? amik le lagi skli.. uwaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment