Friday, April 9, 2010

Alhamdulillah..

Naper la malas sgt nak update blog ni.. dulu tak der blog sibuk paksa2 adik aku tlg buatkan.. smpai 3 -4 kali aku cuba log in tak buleh.. lupa password.. dah naik bengis dah tadi.. eheheh.. nasib baik cubaan ke 5 menjadi..
Sebenarnya aku sibuk baca blog org.. blog sorang 'adik' ni yg sgt tabah dgn tragedi hidup dia..sori dikk.. akak skodeng blog ko.. eheh.. betapa aku rasa sedih, terharu..marah dgn kaum sejenis yg being so selfish, tak der hati perut demi nak ikutkan napsu setan sendiri. Aku tak mampu nak kata.. kalaulah aku di tempat dia.. aku akan bla.. bla..bla.. sbb aku tak mungkin dpt harungi apa yg 'adik' tu harungi skrg.. tabahlah.. akak doakan ko dan 'd little princess'.. dilindungi dunia dan akhirat..

Citer plak pasal smlm dengar taklimat kenaikan gred kami... PA kat sini.. org lain dah implement.. kami baru sibuk nak dgr taklimat.. bulan April ni dpt la.. alhamdulillah tak byk mana pun aku dpt.. tak byk mcam org lain dpt.. aku masuk pun gaji dah ada pelarasan.. ada jugak, sape nak bg kan? lagi pun tak elok jugak bbyk sgt.. nanti aku lupa diri plak (ayat nak sedapkan ati sbb jeles ngan org lain dpt bykkkkk )..eheh Alhamdulillah..
Insya-Allah walau pun tak smpai ratos ribu tapi aku akan kongsi bersama ngan family aku.. nek..mak yg especially byk mendoakan kesejahteraan anak dia nih.. Yang lelain.. masa sibuk isu naik gred ni dipertikaikan.. korang pun lorat sibuk marah2. ni tetiba jek tepon aku berulang2 suh belanja, siap nak pinjam lagi.. buleh?eikh.. nak kena bg pinjam@belanja 'ko' ker? bukan ke dulu 'ko' kata kitorang ni tak layak naik.. keje camtuh2 jek.. ape perlu nak dpt kenaikan gred? tetiba smlm tepon ckp tahniah..erkk..sori ler yer.. buat masa ni dlm senarai belanjawan aku tak der nama 'ko'.. 'ko'. .dan 'ko' .. berenti tepon aku baik kat opis ataupun henpon..sewel la ko ni..lgi pun ingt aku naik byk sgt ker?.. tak smpai ratos ribu pun.. lagi 30 sen jek nak smpai puluh ribu..ahakahak..tak percaya? sukati la..baik aku manfaatkan duit tu utk family aku.. mak, nek, adik2 aku.. sbb diorg yg byk doakan kesejahteraan aku siang malam.. bukan 'KO'..

No comments:

Post a Comment