Thursday, December 6, 2012

korang dah tgk citer ni?

Aku baru layan citer zaiton yg difilemkan.. touching betul stori ni.. pd aku citer dia ni mmg menginsafkan.. masa dia tgh meletup popular, aku baru darjah 5/6 camtu la.. paling aku ingat masa juara lagu aku sanggup tido lambat nak tgk ajl pastu ajak mak berdoa dia menang.. ahahah.. 
tak sangka kehidupan slps kejadian malang dia tu sgt menyedihkan..  org yg biasa dipuja, hidup dalam kemewahan tiba2 jadi org yg pling disisihkan. bukan setakat masyarakat tapi adik beradik jugak smpai hidup mengharap ihsan org luar. .. kesian sgt2. Aku rasa byk lagi citer yg disimpan.. yer la... bila bukak citer sendiri kan mesti byk hati yg perlu dijaga.. tu semua pengajaran buat kita.  betapa besar kuasa Allah memberi dan menarik balik nikmat hambanya.. semoga kita semua dilindungi dengan rahmat Allah yg tidak putus dan dijauhkan menjadi manusia yg lalai dengan nikmat dunia.. aaminnn...

No comments:

Post a Comment