Tuesday, November 22, 2011

Harimau mengaum!..yesss...

saya google jekk..

Ceria sungguh pagi ni.. Tahniah buat si rimau.. tak sesia kami terjerit pekik semalam menyokong semalam.. berbaloi rasanya aku balik umah cepat2.. masak cepat2.. makan cepat2.. semata-mata nak duk ngadap tv tepat 8.30pm.. ieca teruk kena marah sbb mundar mandir dpn aku .eheh..keseluruhannya mmg aku puas ati sbb pemain mmg nampak bermati-matian utk menang walau si fakri tu nak tendang bola pun teragak2..biasa la tuh.. nerbes kot.. cuba kita dok dpn gol tuh..mau tak..mmg berdebar la smlm.. sape ada heart attack mmg tak sesuai tgk sukan bola nih..jantung aku smlm pun berdegup kencang.. kalu check bp aku rasa naik mencanak..lelebih lagi bila terang2 nampak pasukan lawan baca doa panjangggg.. kumat kamit mulut baca doa/mentera tak renti masa penalti..tu lom tgk si bonai baca serapah smbil goyang jaring gol.. giler..aahahah.. Alhamdulillah..bangga wei jadik rakyat Malaysia!..sekian ulasan dari saya @coach simpanan.. ngeeee..

No comments:

Post a Comment