Monday, July 18, 2011

kain perca jgn dibuang...

sehari suntuk aku sengih sorang2 .. ngeeeeeee. alhamdulillah..aku berjaya buat dress pertama anak aku.. tak de lukis2 pelan.. main redah jek.. ahahah.. ni le hasilnya setelah bertungkus lumus dari kol 11pagi smpai ke azan maghrib..baru siap. nak ukur budak kecit ni pun satu hal. berlari tak mo duk diam.. mesin jait mak pesen lama plak tu..main kayuh kaki. kejap2 skuci tu tersimpul benang.. adoiii..saja kan menduga keimanan... sampai ke maghrib, time ni ruper aku udah mcm org tak betul..ahahah...patut la baju retis yg tak cukup kain tu mahal.. lagi seksi.. lagi payah rupanya nak buat...ehehe

sbnrnya aku kumbah kotak kain perca tu sbb nak buat bantal. tetiba terjumpa kain perca yg besar skit ni.. aku terpk buat dress ieca.. fuhh.. bangga giler.. tak renti senyum bila jadik baju.. kalu benard chandran/halta dolmat/radzuan radzwill tgk, mau jalan tersungkur tanah tgk hasil jaitan aku yg herot dan senget semua nih.. tak kesah la wei..... yg penting mak berjaya buat dress anak mak!.... laki mak pun berkali2 angguk stuju yg 'dress' ni mmg cun (setelah diasak ngan soklan bertalu2 'cantik tak?..cantik kan?')... ahahahaha...

No comments:

Post a Comment