Wednesday, February 2, 2011

Permulaan Tahun Baru Yg Best!..

Konon2nya berangan menang Give Away.. Tengok.. teka dalam hati pun dapat hadiah.. ahahha.. Dah banyak kali aku nak join give away dia nih.. tapi dia ni kedekut tak mo bg aku join.. kes takut penyertaan dibatalkan disebabkan adik beradik.. ahaha..kali ni agaknya dia boleh dengar jawapan dalam hati aku.. makanya.. taraaaa..


close up skit...

cun kan? uih.. mmg cun.. mekasih angah. Moga tambah murah rezeki.. sbnarnya benda ni aku kirim tapi bila time nak handover, angah kata.. tak yah bayar.. amik jek.. ape lagi.. sgt sukahati.. kalu tau, aku kirim set pinggan corningware ke.. acopal ke.. perek ke kan? takpe.. takpe.. jangan tamak.. sbb org tamak selalu rugi.. :D

Bukan setakat yang ini, dpt papan pemotong 'vantage', fridge magnet, coklat sebalang.. ahahah.. yang ini tak yah la tunjuk kan? korang pun dah biasa tgk coklat... eheheh..dah selamat pun diisi sudu2 hasil belian dari Hj. Mail gak.. skrg nak g dapo pun berkobar2 jek.. rasa cunn sangat dapo aku semenjak dua menjak nih.. ahaksss..

No comments:

Post a Comment