Monday, November 22, 2010

Such a Jerk!!..

Korang pernah tgk Ben10 'tua sblm usia' tak? Panic?..Dun Be!.

Oh.. Hati aku sakit.. alangkah bencinya ada perasaan mcm ni..Korang nilai la sendiri.. Actually this is not the first time aku beli/tempah kek dengan dia. But this time.. aku rasa she is really taking advantage dan buat sambil lewa jek.. kenapa aku ckp mcm tuh? If to compare dgn gambar2 kek yang dia buat utk org lain dlm laman sesawang dia.. mmg aku ckp dia sambil lewa ngan aku.. Bukan aku tak perasan..Naper dik? ko deco ikut ranking grade jawatan akak ke? oo kalu gitu, patutnya akak dpt kuih bahulu jek sbb akak ni cuma pencacai kat opis nih.. Huh!

Angah lagi la frust sbb dia yang sponsor bayar kek ni.. So dia ngan Dik Han cadangkan utk buat makeover dan inilah hasilnya..Angah pesan kalu betul la aku oder lagi ngan dia (KALAU la)..suh dia buat kek jek sbb angah boleh deco...

SEBELUM

Selepas di 'tacap'..berseri la skit..
baru la nampak kek utk birthday boy..

walau tak secantik mana tapi ceria la skit dari tadi..

Aku sebenarnya bangga bila ada anak2 melayu yang mampu buat kek yang tak perlu diragui status halalnya, sedap dan cantik. Sbnarnya ramai kawan2 yang meniaga kek jugak tapi masalah jauh la nak amik dan dia jek yang dekat ngan rumah akuh.. tapi kalu mcm ni la yang dihasilkan, baik aku beli SR.. harga pun lebih kurang jek.
Please..don't take things for granted.. cuma nasihat akak, lenkali nak meniaga biarlah dari hati yang ikhlas dan jujur.. apa pun akak doakan ko terus berjaya.. for us.. this will be the end..
tak mungkin berpaling la.. bak kata SLAM..

buwekkkk..



No comments:

Post a Comment