Monday, October 11, 2010

10.10.10

Alhamdulillah.. bertambah setahun lagi usia saya, diberi nikmat dan kesempatan oleh Allah untuk terus bernafas dan berbakti (Insya-Allah). Gila2 orang berebut nak kawen, tunang, nak bersalin pada 10.10.10. Tapi saya tak yah cop2, mmg 10.10.10 tarikh utk saya.. ehehe..semalam hari lahir saya yg ke 33 tahun. oo.. saya tak berahsia pasal umur (buat masa ni, mungkin sbb wrinkle tak ketara gik..ehehee) Lagi pun.. saya bukan artis .. ahahah

Smlm adik2 saya ajak ke Muar.. kata angah, nk tunaikan janji kat aqeef yg nak bawak moto dia ke sana main2. Sblm tiba ke dataran, kami singgah dlu mkn Martabak Singapore kat Muar.. sedap wei.. Tiba dekat dataran dah dekat2 kol 6ptg.. anak2 aku yg tak der motor ni aper lagi merembat la kete mainan sorang sebijik..Arissa naik kereta mainan yg papa dia kontrol dgn remote.. RM6.00 utk 15 minit.. tapi aiman selamba mendapatkan masa2 tambahan utk diri sendiri.. bengang org yg jaga kete mainan tuh.. ahahah

Harus saya akui semalam saya sgt seronok.. dari Martabak singapore, nasik lemak, sate, siap ada kek rahsia gik, semuanya fully sponsored by adik2 (termasuk adik ipa saya yg sorang tu), mak & nenek.. Kawan2 saya pun tak kedekut menghadiahkan ucapan, dan mendoakan kesejahteraan dan murah rezeki saya..Terima kasih semua atas budi baik semoga Allah murahkan rezeki semuanya..

My dear hubby? tahun ni dia beri saya 'produk menambah kecantikan wajah'.. ahahah..tak perlu la saya ceritakan lebih lanjut.. tak sangka suami saya sgt prihatin dengan kehendak saya walaupun pada mulanya saya pk dia tak perasan saya 'hint' teringin nak beli.. tapi adik2 saya kata suami saya belikan saya 'menda' tu sbb suami saya perasan saya mmg takkan cantik tanpa 'menda' tuh.. alah.. saya tak hairan kata2 nista mcm tuh.. kalau dah jeles mmg ayat2 begitu akan keluar la.. lagi pun saya tahu apa jadik saya tetap cantik di mata suami saya.. tolong jgn muntah darah.. ahahahh

No comments:

Post a Comment