Thursday, September 9, 2010

Menjelang Aidilfitri...

Esok Hari Raya.. Raya.. yey!!..ehehe

Kepada semua yang mengenali.. saya & keluarga ingin memohon ampun dan maaf di atas salah silap, mohon halalkan makan minum dan semoga Aidilfitri kali ini akan membawa keberkatan kepada kita semua..

Jgn tak percaya.. aku terpaksa gagah jugak dtg ke opis pagi ni. Sangat menyentuh perasaan okey.. jalan raya ke opis sgt 'clear', parking lot kosong..tak nampak kelibat org pun dlm kawasan kampus ni.. pergh.. haru ok. Tak pe..petang ni kami akan bertolak balik ke Pahang, raya ke2 Insya-Allah bertolak balik ke Melaka..Aku akan cuti seminggu straight lepas raya pastu baru naik keje minggu dpn nye.. :D Malam tadi dah siap2 packing baju, kuih raya nak bawak balik untuk mak ngan mak mentua pun dah asingkan..eheheh..begitu berkobar nak raya.. tido malam tadi sgt nyenyak sampai terlepas sahur.. ahahha.. sori abg.. sori atirah.. mama tak sengaja.. eheh.. malam tadi mama tido lambat pasal nak siapkan jait manik kat baju anak2 yer..

Jap lagi nak terai 'kecek' kat bos nk balik awal..semoga perjalanan pergi dan balik dipermudahkan dan dilindungi oleh Allah.. begitu jugak dgn kawan2 semua.. semoga semua selamat di dalam perjalanan..Aminnn


* kecek... sama ertinya..mintak/memujuk rayu secara baik budi tapi tak sampai membodek.. ahahah

No comments:

Post a Comment