Wednesday, September 9, 2009

AlHamduLillah!..Berkat Ramadhan

Syukur Alhamdulillah..
Akhirnya hajat dan doa aku dimakbulkan Allah sempena bulan Ramadhan ini. Rezeki anak2 dan berkat doa org2 tersayang (mr. hubby, ahli keluarga, adik-beradik) juga. Jangan salah paham.. bukan naik pangkat, bukan naik gaji, bukan dpt bonus, bukan dpt duit kutu, bukan duit terpijak..erkk berasaskan duit jek, nampak sgt materialistik eheh. Bulan depan aku akan berhijrah tempat kerja. Sayangnya nak tinggalkan tempat kerja skrg. Almost 10 yrs++ aku kerja sini. Lebih lama dr usia perkahwinan aku. Macam2 pengalaman, pahit manis..akhirnya this is the time for me to move on..berhijrah ke fasa@dunia baru..One thing for sure, I'll miss this place. Segalanya bermula di sini la.. cewah..Lagi pun pd aku peluang yg baik tidak akan dtg byk kali..
Lepas ni, smpai gaji bulan ke3 pun aku tak abis2 kena buat open table.. maklum lah.. dah ramai tuntut 'nazar'. Nazar yg mereka2 tetapkan sendiri..tapi tak per..yang penting berkongsi kegembiraan..berkat doa2 mereka ni juga.. Mudah-mudahan segalanya akan dipermudahkan dan berjalan dengan lancar.. Aminn..

No comments:

Post a Comment