Monday, August 10, 2009

New Born Nephew

Salam semua.. Just want to introduce my new nephew.. Muhd. Hazim Izzuddin. 4th child of Mdm. Nor Haniza & Mr. Abd. Rahman. Skrg dia dah 2bln++. Baby Hazim ada komplikasi masa awal kelahiran dulu. Baby ni tak boleh buang air besar sendiri dari awal kelahiran sehingga 3 minggu lepas dia admit semula di hospital dan alhamdulillah skrg beransur baik dan mudah2an akan sentiasa sihat.. Ni gambar masa dia baru lahir..
Di wad ICU..

Perut dia terik masa ni sbb tak boleh buang air besar..tiub di mulut dan dubur utk keluarkan najis..


Skrg saya dah sihat..Alhamdulillah..


*Penerangan khusus mengenai penyakit ni aku tak dpt nak beri sbb terlalu byk bahasa saintifik.. nanti aku suh mak apaknya buat blog citer pasal penyakit nih.. uish.. complicated nak sebut.. payah..kebetulan maknyer cikgu sains, mudahla dia bercerita.. tapi bila dpt kat mak long.. angguk konon paham sgt.. tapi hapahhh .. ahhahha..bukan aper.. smbil citer tu.. smbil baby tu dpn mata. camner aku nak concentrate.. sian sgt baby hazim..skrg masih buat 'wash out' sehingga ujian biopsy (betul ke aku eja nih..?) kua..baru tgk camner.. doakan utk baby hazim yer..

No comments:

Post a Comment