Saturday, February 23, 2013

Makan harus Sedap...:D


Skrg aku mmg susah nak 'memanggil' selera makan nih.. tapi sekali aku teringin.. mmg betul2 makan punya.. sblm balik dari keje ari tu saje jek google kat mana makan sedap sini.. jumpa plak blog yg citer pasal roti john 'bestInTown' ni.. perghhh.. mmg kompom terbaik.. Location betul2 dekat spital putra berhampiran sungai melaka tu..  

operation hours: (harus korang hapal kalu tak sesia pegi tutup).. setiap hari kecuali selasa ..start bisness jam 6.00 ptg..
 fresh orange..mmg fresh..gelas besar baru rm2.00. 
roti john special ni senget sbb sos dgn sayur melimpah ruah.. sayur dia mmg fresh..mmg sedap sbb roti dia goreng skli ngan telur..selalunya roti utk roti john ni dibakar kan? ni tak..jd dia lebih crispy.. sedap lahh.. 

 sepinggan aku settle sorang.. ehehe. aku mmg makan sungguh2..
ehehe..
 ni kedai dia.. mmg la tak sediva restoran..usang skit... tapi bersih wei.. sblh kanan skit ada deretan kedai cina tapi berasingan.. 

tgk.. org beratur nak tunggu roti.. masa aku dtg ni..budak kedai ni ckp..setengah jam kak eh.. okkk jek..ada pokcik tu tunggu dekat sejam..anak2 tak join makan roti john.. aiman & ieca share nasi lemak ayam kukus (pun best..)..tirah megi goreng..

Sekian sahaja jengjalan carik makan.. sesuai moto kedai ni.. 'best in town'.. mmg best!..

No comments:

Post a Comment